YILLIK BAKIM ANLAŞMASI

Zebra OneCare, Zebra'nın globalde sağladığı ve Türkiye şartlarında en çok tercih edilen, kullanıcı hatası dahil onarım paketleridir. Satın alınan paket koşulları ve zaman süreci dahilinde sınırsız sayıda onarım hizmeti sunmaktadır. Zebra OneCare hizmetleri, ürünlerle birlikte satın alınmaktadır ve tüm Zebra ürünlerini kapsamaktadır.

Zenith Bilgi Teknolojileri A.Ş, müşterilerine ücretiz olarak verdiği satış öncesi projelendirme hizmetlerinde Zebra'nın garanti paketi seçeneklerinden ihtiyaca uygun olanı önermektedir.

Zebra OneCare Destek Hizmetleri İle Zebra Cihazların Çalışma Süresini ve İş Performansını En Üst Düzeye Çıkarın

İşletmenizin her gün, operasyonlarını etkin bir şekilde sürdürebilmesi Zebra mobil bilgisayarlarınıza, barkod okuyucularınıza ve yazıcılarınıza bağlıdır. Zebra OneCare Destek Servisleri ile, Zebra cihazlarınız için cihazın çalışma süresini ve yatırım geri dönüşünü en üst düzeye çıkarmak için ihtiyaç duyduğunuz öngörülebilir ve güvenilir performansı aldığınızdan emin olun. İhtiyaç duyduğunuz hizmet düzeyi ne olursa olsun, kritik operasyonlarınızı destekleyecek ve iş sonuçlarının iyileştirilmesine yardımcı olacak bir Zebra OneCare Hizmeti mevcuttur. Zebra OneCare hizmetleri, doğrudan üreticiden destek sunan ve 17 farklı dil konuşan uzmanlarla, hizmet, destek ve onarım için yeni standardı belirler.

Essential

Temel Güvence
Sunulan bu temel hizmetler, tüm ürünlerinizde gereksinim duyduğunuz güvenceyi sağlarken, aşağıdakileri sunmasıyla standart garanti kapsamının ötesine geçer:

  • Tam kapsamlı güvence
  • Kazayla oluşan hasarların yanı sıra, normal eskime ve yıpranmayı kapsar
  • 5x8 yerel saatte canlı destek
  • 3 günlük onarım geri dönüş süresi
  • Kısıtlı yazılımlardan yararlanmak
  • Mobil bilgisayarlar için Cihaz Diyagnostiği
  • Mobil bilgisayarlar ve barkod okuyucular için VisibilityIQ, OneCare® bulut tabanlı görünüm sayesinde onarım, sorun yönetimi ve LifeGuard analiz raporları hakkında izlenebilirlik elde edersiniz.

Choose

Üst Düzey Koruma
Essential destek altyapısını geliştiren Zebra OneCare Select, aşağıdakileri de içeren ek özellikler sunar:

  • 7x24 canlı teknik destek
  • Gelişmiş cihaz değiştirme hizmeti
  • Yedek cihaz havuzu yönetimi
  • Cihaz Devreye Alma

Premier

Gelişmiş Hizmetler
İşletmeniz mümkün olan en yüksek hizmet düzeyini gerektirdiğinde, kurumsal cihazlarınız için Zebra OneCare Premier'i seçin. İzlenebilirlik Hizmetlerimiz ve Destek Hizmetlerimizi kullanmak suretiyle, işletmenizin ve çalışanlarınızın ihtiyaçlarını tam olarak karşılayacak hizmet bileşenlerini seçmiş olursunuz. Temel özellikler şunları içerir:

  • Yazılım Sürüm Yönetimi
  • Hizmet Yönetimi için Tek Temas Noktası
  • Zebra'nın Yönetilen Cihaz Hizmet Masası aracılığıyla Olay ve Sorun Yönetimi
  • Yönetilen ve İzlenebilirlik hizmet seçenekleri

Zebra OneCare Kapsamı

Teknik ve Yazılım Destek (TSS)

Zebra TSS ile tüm teknik destek sorunlarınızı çözün ve en son yazılım güncellemelerine erişebilirsiniz.

  • Yazılımınızın güncel olduğundan emin olmak için, LifeGuard analizleri de dahil, kısıtlı yazılıma erişim
  • 5x8 yerel saatte canlı destek
  • Sorunların hızlı çözümü için öncelikli hizmet seviyeleri ve yükseltme yolları
  • Zebra'nın kapsamlı destek materyalleri kütüphanesine ve hak sahibi olunan cihaz yazılımı güncellemelerine 7x24 self servis erişim

Zebra OneCare SV

Bu özel değer hizmeti, uygun Zebra yazıcıları ve TC2X mobil cihazlar için doğru fiyata doğru kapsamı sağlamakta olup, buna aşağıdakiler dahildir:

  • Normal eskime yıpranma ve cihaz arızaları için kapsam
  • 5x8 yerel saatte canlı teknik destek
  • 5 günlük onarım geri dönüş süresi
  • Ek sorun bazında hasar ve onarım opsiyonları mevcuttur

Yerinde Destek

Zebra tarafından eğitilmiş, sertifikalı servis hizmet teknisyeni bir telefonla tesisinize gelsin. Yerinde Destek hizmet teknisyeniniz, orijinal Zebra parçaları kullanarak, Zebra cihazınızı hızla orijinal üretici ayarlarına geri döndürmek suretiyle, operasyonlarınızın yeniden tam verimliliğe ulaşmasına yardımcı olur.

  • Kritik öneme sahip Zebra cihazlarınızın hazır bulunurluğunu en üst düzeye çıkarır
  • Başlangıçtan sorunun çözümüne kadar tek temas noktası
  • Yanıt düzeyinizi seçin: aynı iş günü, bir sonraki iş günü veya 2 iş günü

*Tüm parçaları ve işçilik, seyahat, komple temizlik ve ayarların yapılmasını içerir; teknik değişiklikler ve yılda iki kere önleyici bakım kontrolü


Zebra OneCare Özellikleri

Feature Zebra One Care Essential Zebra One Care Select Zebra One Care Premier Zebra One Care Technical and Software Support (TSS) Zebra One Care SV Zebra One Care On-Site Support
General Description Basic Assurance Maximum Protection Advanced Managed Services Extended Technical Support and OS Software Updates Right Priced Protection On-Site repair by Zebra certified Service Technicians
Contract Length 3 or 5 years 3 or 5 years Custom 1, 3 or 5 years 2 years 1,2 or 3 years
Depot Turn-Around Time 3 business day from depot receipt Same day shipment of replacement device Same day replacement N/A 5 business day from depot receipt Essential On-Site Second Day Business Response
Essential On-Site Next Business Day Response
Select On-Site Same Business Day Response
Priority Live Agent Access to Technical Support M-F, local business hours 7/24 support Dedicated team M-F, local business hours M-F, local business hours Essential 2-Day and Next-Day:M-F, local business hours
Select Same-Day : 7/24 support
Return Shipping Ground Included / Optional: next business day Next business day Same day N/A Ground Included / Optional: next business day N/A
Operating System Software Updates (online access) check check check check check check
LifeGuard Android Security Updates check check check check check check
Comprehensive Coverage check check check N/A Wear and tear; functional failure only Optional includes printheads, normal wear, and tear and accidental damage
Manifacturer's Defects check check check N/A check check
Online Repair Order Portal for RMA check check check N/A check Availability varies by country and/or product
VisibilityIQ OneCare dashboard check check check check TC2x Only check
Device Diagnostic Service (Mobile Computers) check check check includes advanced diagnostics and triage N/A TC2x Only check
Spares Pool Management N/A check check N/A N/A N/A
Device Commissioning (Application and Configuration Management) Optional check checkincludes 3rd party software and app migration services N/A Optional included: Select on-site same day
Optional:essential on-site 2-day
Essential on-site next day
Battery Maintenance Service Optional Optional check N/A N/A N/A
Battery Refresh Service Optional Optional check N/A Optional for TC2x only N/A
Device Collection Service Optional Optional check N/A N/A N/A
Visibility Services: VisibilityIQ Foresight Optional Optional check N/A Optional Optional