Zebra OneCare, Zebra'nın globalde sağladığı ve Türkiye şartlarında en çok tercih edilen, kullanıcı hatası dahil onarım paketleridir. Satın alınan paket koşulları ve zaman süreci dahilinde sınırsız sayıda onarım hizmeti sunmaktadır. Zebra OneCare hizmetleri, ürünlerle birlikte satın alınmaktadır ve tüm Zebra ürünlerini kapsamaktadır.
Zenith Bilgi Teknolojileri A.Ş, müşterilerine ücretiz olarak verdiği satış öncesi projelendirme hizmetlerinde Zebra'nın garanti paketi seçeneklerinden ihtiyaca uygun olanı önermektedir.
Zebra OneCare Destek Hizmetleri İle Zebra Cihazların Çalışma Süresini ve İş Performansını En Üst Düzeye Çıkarın
İşletmenizin her gün, operasyonlarını etkin bir şekilde sürdürebilmesi Zebra mobil bilgisayarlarınıza, barkod okuyucularınıza ve yazıcılarınıza bağlıdır. Zebra OneCare Destek Servisleri ile, Zebra cihazlarınız için cihazın çalışma süresini ve yatırım geri dönüşünü en üst düzeye çıkarmak için ihtiyaç duyduğunuz öngörülebilir ve güvenilir performansı aldığınızdan emin olun. İhtiyaç duyduğunuz hizmet düzeyi ne olursa olsun, kritik operasyonlarınızı destekleyecek ve iş sonuçlarının iyileştirilmesine yardımcı olacak bir Zebra OneCare Hizmeti mevcuttur. Zebra OneCare hizmetleri, doğrudan üreticiden destek sunan ve 17 farklı dil konuşan uzmanlarla, hizmet, destek ve onarım için yeni standardı belirler.Essential
Temel GüvenceSunulan bu temel hizmetler, tüm ürünlerinizde gereksinim duyduğunuz güvenceyi sağlarken, aşağıdakileri sunmasıyla standart garanti kapsamının ötesine geçer:
- Tam kapsamlı güvence
- Kazayla oluşan hasarların yanı sıra, normal eskime ve yıpranmayı kapsar
- 5x8 yerel saatte canlı destek
- 3 günlük onarım geri dönüş süresi
- Kısıtlı yazılımlardan yararlanmak
- Mobil bilgisayarlar için Cihaz Diyagnostiği
- Mobil bilgisayarlar ve barkod okuyucular için VisibilityIQ, OneCare® bulut tabanlı görünüm sayesinde onarım, sorun yönetimi ve LifeGuard analiz raporları hakkında izlenebilirlik elde edersiniz.
Choose
Üst Düzey KorumaEssential destek altyapısını geliştiren Zebra OneCare Select, aşağıdakileri de içeren ek özellikler sunar:
- 7x24 canlı teknik destek
- Gelişmiş cihaz değiştirme hizmeti
- Yedek cihaz havuzu yönetimi
- Cihaz Devreye Alma
Premier
Gelişmiş Hizmetlerİşletmeniz mümkün olan en yüksek hizmet düzeyini gerektirdiğinde, kurumsal cihazlarınız için Zebra OneCare Premier'i seçin. İzlenebilirlik Hizmetlerimiz ve Destek Hizmetlerimizi kullanmak suretiyle, işletmenizin ve çalışanlarınızın ihtiyaçlarını tam olarak karşılayacak hizmet bileşenlerini seçmiş olursunuz. Temel özellikler şunları içerir:
- Yazılım Sürüm Yönetimi
- Hizmet Yönetimi için Tek Temas Noktası
- Zebra'nın Yönetilen Cihaz Hizmet Masası aracılığıyla Olay ve Sorun Yönetimi
- Yönetilen ve İzlenebilirlik hizmet seçenekleri
Zebra OneCare Kapsamı
Teknik ve Yazılım Destek (TSS)
Zebra TSS ile tüm teknik destek sorunlarınızı çözün ve en son yazılım güncellemelerine erişebilirsiniz.
- Yazılımınızın güncel olduğundan emin olmak için, LifeGuard analizleri de dahil, kısıtlı yazılıma erişim
- 5x8 yerel saatte canlı destek
- Sorunların hızlı çözümü için öncelikli hizmet seviyeleri ve yükseltme yolları
- Zebra'nın kapsamlı destek materyalleri kütüphanesine ve hak sahibi olunan cihaz yazılımı güncellemelerine 7x24 self servis erişim
Zebra OneCare SV
Bu özel değer hizmeti, uygun Zebra yazıcıları ve TC2X mobil cihazlar için doğru fiyata doğru kapsamı sağlamakta olup, buna aşağıdakiler dahildir:- Normal eskime yıpranma ve cihaz arızaları için kapsam
- 5x8 yerel saatte canlı teknik destek
- 5 günlük onarım geri dönüş süresi
- Ek sorun bazında hasar ve onarım opsiyonları mevcuttur
Yerinde Destek
Zebra tarafından eğitilmiş, sertifikalı servis hizmet teknisyeni bir telefonla tesisinize gelsin. Yerinde Destek hizmet teknisyeniniz, orijinal Zebra parçaları kullanarak, Zebra cihazınızı hızla orijinal üretici ayarlarına geri döndürmek suretiyle, operasyonlarınızın yeniden tam verimliliğe ulaşmasına yardımcı olur.- Kritik öneme sahip Zebra cihazlarınızın hazır bulunurluğunu en üst düzeye çıkarır
- Başlangıçtan sorunun çözümüne kadar tek temas noktası
- Yanıt düzeyinizi seçin: aynı iş günü, bir sonraki iş günü veya 2 iş günü
*Tüm parçaları ve işçilik, seyahat, komple temizlik ve ayarların yapılmasını içerir; teknik değişiklikler ve yılda iki kere önleyici bakım kontrolü
Zebra OneCare Özellikleri
Feature | Zebra One Care Essential | Zebra One Care Select | Zebra One Care Premier | Zebra One Care Technical and Software Support (TSS) | Zebra One Care SV | Zebra One Care On-Site Support |
---|---|---|---|---|---|---|
General Description | Basic Assurance | Maximum Protection | Advanced Managed Services | Extended Technical Support and OS Software Updates | Right Priced Protection | On-Site repair by Zebra certified Service Technicians |
Contract Length | 3 or 5 years | 3 or 5 years | Custom | 1, 3 or 5 years | 2 years | 1,2 or 3 years |
Depot Turn-Around Time | 3 business day from depot receipt | Same day shipment of replacement device | Same day replacement | N/A | 5 business day from depot receipt | Essential On-Site Second Day Business Response Essential On-Site Next Business Day Response Select On-Site Same Business Day Response |
Priority Live Agent Access to Technical Support | M-F, local business hours | 7/24 support | Dedicated team | M-F, local business hours | M-F, local business hours | Essential 2-Day and Next-Day:M-F, local business hours
Select Same-Day : 7/24 support |
Return Shipping | Ground Included / Optional: next business day | Next business day | Same day | N/A | Ground Included / Optional: next business day | N/A |
Operating System Software Updates (online access) | check | check | check | check | check | check |
LifeGuard Android Security Updates | check | check | check | check | check | check |
Comprehensive Coverage | check | check | check | N/A | Wear and tear; functional failure only | Optional includes printheads, normal wear, and tear and accidental damage |
Manifacturer's Defects | check | check | check | N/A | check | check |
Online Repair Order Portal for RMA | check | check | check | N/A | check | Availability varies by country and/or product |
VisibilityIQ OneCare dashboard | check | check | check | check | TC2x Only | check |
Device Diagnostic Service (Mobile Computers) | check | check | check includes advanced diagnostics and triage | N/A | TC2x Only | check |
Spares Pool Management | N/A | check | check | N/A | N/A | N/A |
Device Commissioning (Application and Configuration Management) | Optional | check | checkincludes 3rd party software and app migration services | N/A | Optional | included: Select on-site same day Optional:essential on-site 2-day Essential on-site next day |
Battery Maintenance Service | Optional | Optional | check | N/A | N/A | N/A |
Battery Refresh Service | Optional | Optional | check | N/A | Optional for TC2x only | N/A |
Device Collection Service | Optional | Optional | check | N/A | N/A | N/A |
Visibility Services: VisibilityIQ Foresight | Optional | Optional | check | N/A | Optional | Optional |